onsdag 31 mars 2010

Enkätdags!





När man bloggar och inte har något alls att skriva så är det absolut inget hinder. Då slänger man in en enkät.

Senast köpta skiva: OK cowboy med Vitalic

Drömresa: Skulle gärna åka till London igen, men annars att åka någonstans överhuvudtaget skulle vara en dröm.

Favoritdjur: Gillar konstgjorda grodor, men egentligen inte den riktiga sorten.

Kläder jag aldrig skulle sätta på mig: Byxor?

Favoritmat: Biff med potatisklyftor och en god sås är aldrig fel.

Favoritdryck: Te och coca-cola

Favoritgodis: Choklad

Favoritfärg: Orange och lila.

Om jag vore ett trädgårdsredskap skulle jag vara: Skottkärra, fast jag skulle hellre vilka vara en liten fin handkultivator.

Under sängen har jag: Ingenting, inte ens dammråttor!

Mitt favoritcitat: Det finns ett par på engelska: "The body is eating itself alive" och ovanstående demotivator. Nellys coca-cola-slogan är ändå bäst, se nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar