måndag 26 april 2010

Djupa tankar om allt och inget.

Jag har funderat på om inredning kanske inte är min blogg. Många som bloggar skriver ju inlägg utan bilder där de funderar över allt och inget (mest inget). Det kanske jag också vill göra.
Idag var jag i tvättstugan och sökte efter något verkligt meningsfullt att göra. Mest blev jag ändå förvirrad och undrade om jag hallucinerade. Rosa elefanter, finns det?
Jag har inte skrivit på ett tag nu och man kan ju undra.
En fråga är om det behövs några etiska regler för bloggar? Sådana frågor dyker upp i huvudet tillsammans med ett konstaterande: det är jobbigt att läsa morgontidningen ibland.
Vart går de pengar jag betalar för tv-licensen? Precis så känner nog många i min situation.
Varför bloggar man egentligen? Jag får återkomma till det en annan dag då jag kanske känner mig mer inspirerad. För nu måste jag verkligen gå och sova. Det är en dag i morgon också.

1 kommentar: