lördag 18 september 2010

Vi har sett film

I dag gick vi och såg Toy Story 3. Gratis och trevligt tack vare Markus och Nellys vinst.
Här följer tittarnas recensioner:

Markus:
Jag tycker att den var väldigt spännande och dramatisk men även väldigt läskig.
Betyg: 10 förbränningsugnar (av 10)

Nelly:
Jag blev nostalgisk och fick dåligt samvete för att jag slängt mina Barbie. Ken var roligast.
Betyg: 3 vattenmeloner (av 5)

Isak:
Över förväntan. Det var mer action och effekter än i de andra, men det var inte så mycket 3D.
Betyg: 5 plektrum (av 5)

Katarina:
Den var bättre än jag väntat mig också. Måste erkänna att jag både ropade till av spänning när de var på soptippen och fällde en tår när Andy (pojken som äger leksakerna) blev omkramad av sin mamma när han skulle resa iväg och börja på college. Även slutscenen var väldigt gripande.
Betyg: 4 plastsoldater (av 5)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar