fredag 8 oktober 2010

Slott till salu

Stora torp ska säljas, men om man är intresserad får man skynda sig för 1 november ska affären vara klar.
Utgångspriset är 59 miljoner.
Jag fattar inte hur de har tänkt här. Jag visste inte om detta förrän jag såg det i tidningen i dag. Hur har de tänkt sälja stället när de inte har lagt ut en annons på Hemnet?
Vi trivs bra här så vi är ändå inte intresserade.
Sen får man ju också tänka på att man kommer att få några hundra nya grannar i husen de ska bygga där  
Tv-huset stod.                       




Så här kommer det att se ut. Vid första anblicken ser dessa hus väldigt märkliga ut. Men på något sätt gillar jag den avskalade klosstilen, tror jag. Fast jag skulle inte vilja ha ett sånt hus själv. Jag tycker att de matchar Prästgårdsängen som inte ligger så långt ifrån.

1 kommentar:

  1. Jag som funderade på att köpa det. Men ska jag bli granne med de där fula husen får det allt vara.
    Mia

    SvaraRadera