lördag 20 november 2010

Shoppat idag

I dag har jag varit på Allum och shoppat lite. Jag är mycket nöjd då jag fick tag på det jag ville ha och dessutom lite käcka extrasaker.
Jag behövde en jordad stickpropp och det hittade jag. Den ska vara kontakt till en istappslampa vi har i fönstret i hallen. Just nu sitter det en gammal, ojordad kontakt där och den passar inte i uttaget. 
Sen passade jag på att köpa några förgreningskontakter, eller vad det kan heta, och en kontakt mer på-och-av-knapp till brödrosten. På grund av brandrisk ska ju en sådan inte vara inkopplad när man inte använder den.
Clas Olsson hade dessa fina grejer. 58 :- kostade det.

1 kommentar:

  1. Kul att få tag på det man vill ha och till ett så lågt pris också. Men herregud vad TRIST det låter. Kunde du inte unna dej någon "flärd" också :)

    SvaraRadera