fredag 13 maj 2011

Inför eurovisionsschlagerfestivalen

Jag undrar bara hur kunde den här melodin åka ut? Jag talar förstås om Makedoniens sång "Rusinka" med Vlatko Ilievski. Vilken allsångsdänga det är. Här hemma satt vi alla och sjöng med i den medryckande refrängen. Här är låten och jag bifogar även texten så att alla kan sjunga med och ha lika roligt som vi.



Јас Македонец, а она Русинка
Дајте и вотка, а мене ракија
МУЗИКА! МУЗИКА!
Што не ја разбирам!

Ни какаљин, ни камаjа
Ма ништо не ја разбирам,
И какaљин, и камаjа,
За неа се ќе научам!

Јас Македонец, а она Русинка
Дајте и вотка, а мене ракија
МУЗИКА! МУЗИКА!
Што не ја разбирам!

Ни какаљин, ни камаjа
Ма ништо не ја разбирам,
И какaљин, и камаjа,
За неа се ќе научам!

За неа се ќе научам!

1 kommentar:

  1. Ни какаљин, ни камаjа, la-la-la-la-la-la-la-la...

    SvaraRadera