fredag 26 augusti 2011

Dagens shopping

När cykeln väl var fixad cyklade jag till Allum för att shoppa lite. Cyklar dit gör man för att få lite frisk luft och ganska mycket motion. Låånga seega uppförsbackar.


Jag köpte den här bikinin. Jag har spanat in den för länge sen, men bestämt mig för att köpa den på rea (om den fanns kvar).
I alla andra affärer är väl sommarrean typ färdig och utsåld nu, men den här underklädesbutiken som har bikinin i min storlek har bara haft lite, lite rea (den har också funnits på Stadium, men då bara i D-kupa, konstigt). Jag har gått förbi och tittat då och då och idag låg bikinin på ett bord för att de skulle hänga upp den på ett rea-ställ. Så jag kom precis i rättan tid. Jag köpte lite annat också, allt för 50%. Sen blev det så att jag först fick betala 100 kronor för mycket. Jag gick tillbaka, men expediten sa att det var rätt. Jag kunde ändå inte få ihop det och gick tillbaka igen och fick tillbaka en hundring. För att fira detta köpte jag ett nagellack:

Essie: lacquered up

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar