söndag 2 oktober 2011

Shopping med sönerna

Jag har varit på stan idag och shoppat med Isak och Markus. Vi hittade en hel del.

Jag handlade mest till Markus. Han fick "höstjacka" (soft shell), fleecejacka och vinterjacka, nya gympaskor och en hel höstgarderob.

Jag köpte också en svindyr goreteximpregneringsspray som ändå var billigare än att köpa en ny svindyr gore-tex-jacka till mig.

Till mig köpte jag även en röd topp av Lyocell. Det är ett naturmaterial gjort av cellulosa.

Isak köpte sig en ny, rutig skjorta.
Även Markus fick ett par rutiga skjortor.
Man måste ju följa trenderna!

Vi köpte också ett nytt Playstation 3.
Det vi hade lade av för tredje gången
(fast vi har fått ett nytt varje gång)
och nu hade garantin gått ut.


Så här fina är pojkarna i sina skjortor (förlåt, jag menar coola).

1 kommentar: