fredag 25 november 2011

Adventskalendrar


I år ska vi ha paketkalendrar för det var väldigt länge sen sist.
Det beror på att jag tycker att det är jobbigt att hitta på 72 små saker som inte är skräp men inte heller kostar för mycket.
Nu har jag kommit på en bra lösning som dessutom innebär att även jag får öppna luckor!
Nelly och jag delar på Bodyshops kalender.
När jag handlade på Bodyshop fick jag dessutom en sån här på köpet. Så gick jag med i deras kundklubb och fick också en necessär med lite saker i. Sånt är alltid kul!
Det har tagit ett tag för mig att bestämma mig för att inhandla denna kalender, för den är inte gratis (1000 kronor).
I dag var jag i Varberg, så först slank jag in i affären där och alla deras kalendrar var slut. Då blev jag lite nervös, för nu ville jag verkligen ha en. Sen gick jag in i affären på Centralstationen och där fanns den!



Markus får den här kalendern, för den ville han ha.

Även Isak ska få en kalender, men den blir mer personlig. Jag tror inte att det finns någon färdig som passar hans målgrupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar