torsdag 23 februari 2012

Trött efter en aktiv dag

En bild på Nelly som också är sjuk.
Idag började jag dagen med att gråta en skvätt över att den kungliga bebisen kommit.
Fram på förmiddagen tog jag en promenad till Vallhamra torg. Det var härligt att komma ut i solen, men jag blev fort ganska trött och höll en gånghastighet som gjorde att jag blev omstapplad av tanterna med rullator.
På Vallhamra torg upptäckte jag något väldigt sorgligt. Cederleüfs ska slå igen. Detta på grund av att torget ska renoveras, men de vet inte om de kommer att öppna igen när det är klart om ett par år.
Väl hemma hade jag planerat att duscha, men jag fick vila en stund först.
Efter lunch och dusch behövde jag lägga mig ner en stund, men sen kunde jag sitta och titta lite på TV.
Ja, jag är alltså hemma och är sjuk.

1 kommentar:

  1. Stackars er! Blir det nåt kalas för Isak i morgon nu då?

    SvaraRadera