söndag 11 mars 2012

Enkät

Hittade en enkät och tänkte att jag kunde svara. 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
Ja, det finns mycket. Håret till exempel (men inte frisyren, har inte klippt mig på evigheter). Stor, fin rumpa har jag också. Personligheten orkar jag inte tänka på nu.

Det roligaste jobbet du haft/har?
Det är det jag har nu och har haft de senaste 8 åren. På grund av stressnivån är det nu också närmast outhärdligt, men ändå...

När grät du senast?
Det var nog häromdagen när jag stod och diskade och tänkte på jobbet...

När skrattade du senast?
Sådär lite grann skrattar man ju titt som tätt. Annars kommer jag inte ihåg. Snart när jag tittar på "kontoret" kanske.
Lite senare. Citat från kontoret: Under utvecklingssamtalet - "Bäst jag stänger av telefonen, man vill ju inte bli utvecklingsstörd!"

Vem åkte du bil med sist?
Sven och Markus när Sven hämtade oss från Markus dans.
Vem åt du mat med sist? 
Familjen. Nyss när vi åt köttbullegryta.
Vem sov du hos sist?
Om man menar någon annanstans än hemma så var det väl sist vi var hos svärföräldrarna i Linköping. 
Läskigt!
Vad var du rädd för när du var liten?
Det var nog mycket. Ett exempel är en julkaktus som stod på en piedestal i  vårt vardagsrum.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor?
Författare, sen jag var 7 år. Sen kompletterade jag det med bibliotekarie när jag blev större. 
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?
Tre gånger före eller strax efter att barnen har fötts.
Har du någonsin sportat?
Nej, inte direkt min grej. Jag har dansat, gymat och tränat aerobics.
Vad finns alltid i din handväska? 
Har sällan (typ nästan aldrig) handväska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar