söndag 20 januari 2013

Jag har börjat instagramma

Oväntat kul, tycker jag. Det var faktiskt en del ur den yngre generationen här hemma som övertalade mig att börja då de trodde att det skulle passa mig. Själv förstod jag inte varför jag skulle lägga ut foton där också. Sen visade det sig att jag tyckte att det var väldigt kul. Det skänker glädje och är också positivt på andra sätt. Till exempel igår när jag skulle till min träning. Det var en vacker dag och jag tänkte att man kanske kunde ta något fint Göteborgsfoto och lägga ut. Istället för att fördriva tiden före träningen med att gå ett varv i Nordstan gick jag igenom Trädgårdsföreningen och det var ju mycket trevligare, så ni förstår hur bra det är med Instagram. (Vad jag heter? Samma som bloggen såklart.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar