fredag 26 april 2013

Äntligen FREDAG!

Efterlängtat den här veckan kan jag säga. Jag har haft en extra tuff vecka och då jag tycker att en vanlig vecka är för jobbig egentligen är det inte så kul. Samtidigt har veckan också varit extra positiv, så det kanske jämnar ut sig?

Reklam från 1918

Måndag var en vanlig måndag med först jobb och sen träning och hemma vid tiotiden på kvällen.
På Tisdag åkte jag till Tylösand på BUP-kongress. Det var trevligt och bra föreläsningar och god mat, så det var bra. Var hemma vid halv åtta på kvällen. Då var det bara att äta middag och gå och lägga sig eftersom kongressen fortsatte dagen därpå. Vi fick inte övernattning eftersom det är SÅ nära till Tylösand, men till och med om man inte har långt till jobbet från början, som jag har, kan man nog tycka att det är lite surt att åka med en buss som går 6.00. Jag fick gå upp 4.30... Ännu en givande dag. Några av mina arbetskamrater föreläste och deras föreläsning var jättepopulär. Jag fick också lyssna på min idol Bo Hejlskov. Jag var hemma igen vid sjutiden på kvällen.
Torsdagen var en mer vanlig arbetsdag, men jag som normalt slutar tre hade en inbokat möte då och jobbade därför till halv fem. Sen hade jag ett akutbesök på förmiddagen också.
Sen skulle jag varit ledig idag, men för att få ihop saker och ting hade jag ett tretimmarsmötepå eftermiddagen att gå på ändå. Först hade jag tänkt förbereda mötet på jobbet på förmiddagen, men jag kände att jag inte orkade det eftersom det alltid händer en massa annat på jobbet också och man inte ens kan vara säker på att man hinner det man behöver. Därför fixade jag det hemma istället.
Men nu är det helg och jag kan bara slappna av och ta det lugnt (ska bara städa köket, laga mat, hänga tvätt också...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar