fredag 12 april 2013

Leker med fotoappar

Jag provar några nya appar på mobilen där man kan ändra sina foton.
Här har vi fotot:


Så här ser det ut efter lite behandling med Vintage scene som gör nya kort gamla. Passar väl bäst om man vill göra svartvita kort, men det ville inte jag.


Och här är samma kort kört genom Distressed fx som gör om foton till något som mer liknar målningar. Jag får nog öva lite. Det är lite svårt med finliret på den lilla mobilskärmen.


Idag är jag ledig och har bestämt mig för att göra ingenting. Ändå har jag lite dåligt samvete för att jag sitter här och inte gör något nyttigt. Suck!

1 kommentar:

  1. Det finns det ingen som helst anledning till. Att du skall ha dåligt samvete alltså. Njut av att vara ledig, det förtjänar du.
    Jag tar hand om min sjuka lilla gossegris och hoppas att hon skall bli frisk jättefort!!!!!

    SvaraRadera